Barbár
veliside 2006.05.01. 14:07
J e l l e m z é s
gy beszélik, hogy amikor a világ még nagyon fiatal volt, az Északi Sztyeppék törzsei szent feladatot kaptak. Valahol a hatalmas hegy, Arreat mélyén fekszik minden emberi lét forrása. A törzsek ennek az ereklyének az őrzői, szent feladatuk által, és ezen erőforrás őrzése alakította egész életüket.
Misztériumok és hagyományok útján ezek az emberek ’Bul-Kathos Gyermekei’-nek a nagy és ősi király leszármazottainak nevezték maguk. Azért, hogy jobban megvédhessék földjeiket a külvilágtól, nomád életstílust vettek fel, vándorolva pusztáikon, és csak kevés állandó települést tartottak fenn. Elszigetelve a külvilágtól, elutasították a mágia és az összetett hadigépek használatát, mert hitük szerint ezek gyengítették volna hosszú évek alatt kifejlesztett képességeiket.
Bul-Kathos Gyermekei összefonódva éltek földjeikkel, és megtanulták a természet őserejét kihasználni, megerősítve vele saját fizikai erejük. Ezek miatt és a külvilágtól való elszigeteltségük és szabad életük miatt, a Nyugat Királyságaink történelme ezeket a törzseket ’Barbárok’-nak nevezi, egy jelzővel, ami megcáfolja ezen emberek gazdag kulturális és szellemi történetét. Bár folytattak némi kereskedelmet a kíváncsi népekkel, de ezt csak a határaik legszélén tették. Az Arreat hegyet körülvevő területre minden behatolás szigorúan tilos, és az északi törzsek harcosai gyorsan meghiusítanak minden kísérletet. Minden hódítási kísérlet vad és szilárd ellenállásba ütközött.
Egy csatáról készült leírás elbeszéli, hogyan tűntek fel csendben egyik pillanatról a másikra a Barbár harcosok onnan, ahol semmi nem volt egy pillantással azelőtt. Misztikus rajzolatok borították testük, és rémisztő ordítás tört elő torkukból, ahogy a vad hegyi szelekhez hasonlóan megrohanták a behatolókat. A megtámadottak fele azonnal eldobta a fegyverét és menekülni kezdett, a másik fele olyan szenvedélyt látott az északi emberek arcán, amit még a harcedzett veteránok sem láttak soha azelőtt. Senki nem kért és senki sem adott kegyelmet, de amikor a csata végén a külhoniak teljes visszavonulót fújtak, nem követték őket… legalábbis észrevehetően nem.
Érdekes, hogy mostanában, mióta Diabló újra kiszabadulásáról kezdtek hírek terjedni, Barbárok egy kis csoportját látták a sztyeppéikén kívül, akik felkészültek a háborúra, és információt gyűjtöttek a Főgonoszok tevékenységéről.
B a r b á r k é p e s s é g e k
zükségszerűen, a nomád Barbároknak jól képzettnek kell lenniük, hogy életben maradjanak kemény környezetükben. Szájhagyomány útján, türelmes tanítással, és esetenként kemény ütésekkel, a Barbárok gyorsan szert tesznek harci és túlélő képzettségekre, amik páratlanok a maguk nemében.
K ü l s ő s é g e k
hogy az látszik is rajta, az öt karakter közül itt dominál az erő igazán. Pusztán fizikai megjelenése, a küzdelemben való jártassága és az ellenfélnek okozott sérülések növelésére szolgáló képességei is feljogosítják arra, hogy a Diabloból megismert harcost messze maga mögé utasítsa. A legérdekesebb különbség közte és a harcos között azonban a kétkezes harc lehetősége. A Barbár ugyanis két fegyvert is használhat egyszerre. Ha pontokat adunk a Double Swing képességhez, ami a Harci Tevékenységek "képzettség fán" található akkor növelhetjük ezeknek sebességét és pontosságát. A 6. szinttől adhatunk pontokat a Bash, a Frenzy és az Axe Mastery képességekhez, melyek még brutálisabb harcost faragnak karakterünkből.
Mivel Ő egy igazi közelharc specialista (a mágiában nem jeleskedik), így mindig figyeljünk arra, hogy megfelelő mennyiségű health potion (gyógyító ital) legyen nálunk. Szerencsére már 1. szinten kapunk egy képességet a Find Health Potion-t, mellyel a megölt ellenfelek testéből gyógyító italt készíthetünk (fuj :)) Magasabb szinten, ha olyan helyzetbe kerül, amit egyelőre kilátástalannak ítél, például teljesen körbeveszik a szörnyek, ki tud ugrani az Őt szorongató tömegből, hogy biztonságosabb pozícióból harcoljon tovább vagy visszavonuljon.
Harci képességeinek fokozására egy teljes "képzettség fa" áll rendelkezésére melynek neve Combat Masteries. Az itt található hat mesteri képzettség 1-6. szintű és az egyetlen olyan "fa" melynek nincsenek előfeltételei. Mindegy milyen fegyvert viselsz abban a pillanatban, amikor pontot adsz egy másikhoz, az ettől függetlenül fejlődni fog. Ezeket nem szükséges aktivizálni, ha növeled az ott lévő pontjaidat, automatikusan nagyobbat sebez és hatékonyabb lesz az adott fegyver. Minél több pontot adsz valamelyikhez annál nagyobb mester leszel vele.
A játék elején nem sok gondod lesz ezzel a karakterrel, azonban ahogy haladsz majd előre, egyre erősebb mágikus támadásokat használó lényekkel fogsz találkozni, akikre jobb lesz odafigyelni, mert például igen könnyen ropogósra sülhetünk. Ugyancsak oda kell figyelnünk ellenálló képességünkre a különböző varázslatokkal szemben, mert mire odaérünk egy minket messziről mágikus lövedékekkel bombázó szörnyhöz, könnyen azon vehetjük észre magunkat, hogy nincs mivel mennünk, mert testünk húsz méterrel hátrébb por alakban szétterülve fekszik. Az esély arra, hogy eltaláljanak minket, rezisztencia nélkül gyakorlatilag 100%. 30. szinten megkapjuk a Natural Resistance (természetes ellenállás) képességet, de addig el is kell jutni. Távolsági támadása, melyről ebben a pillanatban tudunk, a Double Throw (dupla dobás), mely fejleszthető a Throwing Mastery-hez adott pontokkal, de ez csak a 12. szint felett lehetséges. Az ereje már a kezdésnél igen magas, úgyhogy igyekezzünk minél előbb valami jó páncélt beszerezni. A Shout növeli a páncélt, de mivel mannát fogyaszt és a Barbárnak ebből elég kevés lesz, inkább az erős vért megszerzése lebegjen célként a szemed előtt.
H a r c i K i á l t á s o k
z egy elég összetett "képzettség fa". Két elég korán rendelkezésünkre álló képesség a Howl és a Taunt, amikből az első az ellenség elijesztésére, míg a második pont ellenkezőleg a provokálására szolgál. Ez bizonyos kontrollt jelenthet neked a játék felett a kezdeti szakaszokban. Ha mindkettőn van már egy pontod, akkor további pontokat adhatsz a Shout képességhez, ezáltal is növelve a Barbár és társai páncéljának erősségét.
Tovább haladva ezen a "képzettség fán" hozzáférhetünk majd olyan Harci Kiáltásokhoz, melyek az ellenfeleid védettségét (AC) vagy sebzését csökkentik, valamint növelik a Barbár (és barátai) élet - manna - kitartás - és tudásszintjét (átmenetileg!!). Akárcsak az auráknak és az átkoknak, a kiáltásoknak is van hatótávolsága és mindenki, aki ezen a területen tartózkodik, amikor a kiáltás elhangzik vagy belelép, amíg az hatékony, a befolyása alá kerül. Időtartama és ereje függ majd a hozzáadott pontok mennyiségétől. Amikor a Barbár kiált, hátrahajol, karjait széttárja és felüvölt, hogy magához szólítsa a természet erőit. Mindegyik egyedi, és a hatásanimáció színes pöttyök formájában jelenik meg annak a feje felett, akire befolyással van. Találhatunk még itt két kutatásra szolgáló képességet, az egyik a már fentebb említett Find Health Potion, a másik a halottaknál lévő tárgyak megtalálására szolgáló Find Item. Az ide tett pontok növelésével egyenes arányban nő a siker lehetősége. Ezeknek a csúcsán áll a Grim Ward, ami arra szolgál, hogy holttestekből totemeket emelj, amik területbekerítést tesznek lehetővé. Ide bemenekülhetsz társaiddal együtt, ha szorongatott helyzetbe kerülsz és (állítólag) nincs olyan erő, mely szét tudná verni.
Ami itt található:
* Howl - Egy csatában lévő Barbár harcosnak még a látványa is félelmetes. Testét különös jelek borítják, és a szemeiben izzó tűz a csatatér túlsó végéből is látszik. Egy Barbár harcosnak kiképzése elején meg kell tanulnia csapdába ejteni az őt körülvevő ősenergiát, és kiengedni azt a csatában egy ordítással, ami annyira vad, hogy még a Lángoló Pokol légiói is rettegve menekülnek hatására.
Hatás: Megrémíti és ez által menekülésre készteti az ellenfeleket a hatókörzetben.
* Find Health Potion - Amikor egy harcos megsérül a csatában, találnia kell egy hatékony módszert sebei gyógyítására. A holtak testrészei és belső szervei között kutatva, néha a Barbár harcos elég komponenst tud összeszedni egy erőteljes gyógyító ital elkészítéséhez. Néhány Barbár annyira képzett és szerencsés, hogy egy olyan ital komponenseit gyűjti össze, ami nemcsak egészségét, hanem szellemi erejét is helyrehozza.
Hatás: A holttestekből szerezhetünk különféle italokat a segítségével. (manna, rejuvenation, health)
* Taunt - A sztyeppe harcosa nemcsak arra képes, hogy rámutasson ellenfelei fizikai gyengeségeire, hanem gyakran arra is, hogy megállapítsa, mivel lehet ellenfelét annyira feldühíteni, hogy vak dühvel támadjon rá. A Barbár ellenfelét kigúnyolhatja annak reményében, hogy kihasználja hibáit, miközben az elvakultan támad rá. Ez az a képesség, ami miatt a Barbárok, mint ivócimborák, igen rossz megítélésnek örvendenek.
Hatás: Az ellenfél provokálása, támadásra ösztökélése.
* Shout - A Barbár harcosok született parancsnokok a csatákban. Amikor egy harcos megtanulja ezt a képességet, képes lesz a csata zaját túlkiabálva, figyelmezetheti harcostársait a fenyegető veszélyekre. Emiatt társai időben védekezni tudnak az őket ért támadás ellen.
Hatás: A csapattársak védettségének növelése.
* Find Item - A legtöbb ember számára az éppen megölt ellenségek holttesteinek átkutatása gusztustalan munka. Megelégszenek a látható és mozdítható tárgyak megszerzésével, így hasznos tárgyak kerülhetik el figyelmük. A Barbár nép sosem rendelkezett a jólét luxusával, és az életük nehézsége megtanította őket arra, hogy a halott minden részét kutassák át azon tárgyak után, amik a túlélésüket segíthetik. Mi hasznát vehetné a halott az aranynak?
Hatás: Egy bizonyos %os esélyt kapunk arra, hogy több tárgyat is találjunk az ellenfelek holttestei között.
* Battle Cry - A tehetséges Barbár harcosoknak előnyükre használják totemállataikkal való kapcsolatuk, kiaknázva ellenfelük ősi félelmét. Ha egyszer egy Barbár szabadjára enged egy Csatakiáltást (Battle Cry-t), még a holtak légiói is annyira összezavarodnak, hogy bizonytalanná válnak győzelmükben. Ez könnyű gyilkolást jelent a harcosnak.
Hatás: Megrettenti az ellenfeleket, és védettségüket csökkenti.
* Grim Ward - Ez a képesség lehetővé teszi a Barbár harcos számára, hogy egy totemet készítsen levágott ellenfelei hulláiból. Az elkészült talizmán szigorú figyelmeztetésként szolgál a Főgonoszok (Baal, Mephisto, Diablo) minden alattvalójának. A totem puszta látványától is rettegve menekülnek a szörnyek. Továbbképezve magát a harcos növelheti a védelem erejét.
Hatás: Arra szolgál, hogy a holttestekből totemeket emelj (lásd feljebb), ami elkergeti a szörnyeket.
* Warcry - Az általuk ismert ősi energiákat megidézve, egy Barbár harcos hívhatja szellemi állatát, és segítségével megcsaphatja ellenfeleit egy ordítással, ami megdermeszti azokat (erőteljes kín ébred, hogy elhamvassza létük szintjeit). E miatt a képesség miatt ébred a Barbárokról az a legenda, hogy képesek kiszívni egy lény életerejét egyetlen szóval.
Hatás: Az ellenfeleknek sérülést okoz és elkábítja őket egy időre.
* Battle Command - Ezt a képességét használva egy Barbár harcos megvizsgálja csapata képességeit, és csata alatt kiszámítja, hogyan alkalmazhatják különböző képességeiket a legnagyobb hatékonysággal. Ez a képesség, valamint természetes vezetőképességük az, ami miatt fokozatosan lehull róluk az a szterotípia, miszerint a Barbárok csupán tudatlan vademberek.
Hatás: Kis időre növeli a saját és társaid képzettség szintjét.
H a r c m e s t e r i s z i n t e k
zek növelik a különböző fegyverek használatában való jártasságát a karakternek. Még nem teljesen ismert hány százalékkal lesznek jobbak a tulajdonságaid a hozzáadott pontok által, de úgy tudjuk, hogy az első pont 25%-kal növeli a találati esélyt és a sebzést, valamit például az Axe Mastery 5. szinten már 65%-ot ad ezekhez, és ha a következő szintre visszük már 72%-ot mindkettőhöz. Sajnos ezek a számok még nem biztosak, de amint megtudjuk őket, megírjuk.
Van ezen a "képzettség fán" néhány egyéb képesség is, amik növelhetik a Barbár sebességét, védelmi értékeit, állóképességét, valamint itt található a Natural Resistance is.
Ami itt található:
* Sword Mastery - Bár rengeteg örökséget hagyott hátra Bul-Kathos a hatalmas és ősi király, a legnagyobb a titkai közül az acélkészítés titka. A nyers vas megkeményszik és rugalmas lesz, az erő és a becsület fegyverévé kovácsolódik. A legtöbb halálos kardot a Bul-Kathos által forgatott alapján mintázták. Kiegyensúlyozva a támadást a védekezéssel, ez a tökéletes fegyver Mount Arreat védelmére a közelgő apokalipszis árnyékában. Minden Barbár harcos fiatal korában megtanulja az acél titkát, de csak kevesen válnak a halálosan elegáns penge igaz mestereivé. Ezek a kevesek gyakran megvetik a többi fegyvertípust.
* Axe Mastery - Az Árnyékfarkas Törzs Barbár harcosai a balta mesterei. A baltán keresztül hasonlítani akartak a farkasok lendülő karmaihoz, és maró fogaikhoz, mivel velük együtt éltek és harcoltak. Ezek az első balták csupán éles kövekből és fa nyélből készültek, és miután megtanulták Bul-Kathostól a kard és az acél titkát, a balta hamarosan kegyvesztett lett. Mostanában a Sztyeppe harcosai és kovácsai olyan fegyverré tökéletesítették a baltát, hogy az a karddal egyenértékű, ha nem jobb lett. A Farkas Törzs ismét tanítja a balták gyors és iszonyú erejét azoknak, akik meg akarják tanulni megvédeni csapatuk a Pokol légióitól.
* Mace Mastery - Azok a Barbárok, akik a hatalmas Medve Törzsével kalandoztak, a buzogány mestereivé váltak. Az egyszerű fabunkóktól a jelenlegi páncélzúzó, tüskés buzogányokig, a mesterharcosok pusztító hatással forgatták ezeket. Ahogy a Medve sámán, Koth, mondta a kard és a balta hiveinek:” Ha elfordultatok a Medve bölcsességétől, akkor ne jöjjetek nekem sírni, amikor élőholtak seregei szorongatnak benneteket.”
* Pole-arm Mastery - A Daru Törzs tagjai jobban értékelik a távoli, kecses, és egyetlen megsemmisítő csapást, mint a Medve Törzs által támogatott közeli dulakodást. Bár a két klán generációkon keresztül bizalmatlan volt egymással szemben, mostanában a nomád emberek együttműködnek, és megosztják erőteljes harci technikáikat mindazokkal, akik tanulni szeretnének. A Daru harcosok lovas rablók ellen és a sztyeppe sekély folyóiban harcolva fejlesztették alabárd technikájukat. Az alabárd mestere elkerüli a fizikai kontaktust az ellenfelével mindaddig, amíg be nem tud vinni egy szimpla gyilkos csapást.
* Throwing Mastery - Bár nem a nyilak és a távolsági fegyverek használatáról híresek, a Sztyeppe vadászai már az ősidők óta gyakorlottak a dobófegyverek használatában. A szülőföldjük nyílt füves síkságaihoz jól illik a vad pontosan elhajított pengével való elejtése. Egyszerű dolog volt számukra ezt a technikát a vadászásból átvinni a harcba.
* Spear Mastery - A Kígyó Törzs harcosai, akiknek a lándzsa az elsődleges fegyvere, jól ismertek hideg szemeikről, és sziszegő harci dalukról. Csak tapasztalt harcosok kaphatják meg a Kígyó lándzsa technikáját- egy türelmes tanítóét, aki emlékeztet minket arra, hogy egyszer mindenkit le lehet győzni. A Mount Arreatot körülvevő sztyeppéken tenyésző veszélyes üregi viperáktól tanulták ezeket a leckéket. (passzív)
Masteryk hatása: Növeli az adott típusú fegyverrel való sebzést és a támadás sikerességének esélyét.
* Increased Stamina - Az északi törzsek Barbárai nomád emberek, akik az Északi Sztyeppék hatalmas nyílt síkságain vándorolnak. Ebben a környezetben felnőve a Barbárok megerősödnek. Már ránézésre megállapítható egy északi klán tagjáról, hogy sokkal egészségesebb és erősebb, mint egy átlagember. Micsoda életerő! Szigorú gyakorlatokkal a Barbár harcosok képezhetik testüket, hogy az óriási fizikai megterheléseket is kibírjon, és egy pillanat alatt harcképes legyen.
Hatás: Növeli a staminánk maximális értékét, és a stamina visszatöltődésének sebességét. (passzív)
* Iron Skin - Szülőföldjük kemény füves pusztái nem sok védelmet adnak a Barbár népnek az elemek ellen. Állandóan és hosszan kitéve a napnak, a szélnek, az esőnek, és más elemeknek bőrük megkeményszik és ellenállóvá válik.
Hatás: Növeli a védelmünket. (passzív)
* Increased Speed - Végzetes feltételezés, hogy a Barbár harcos lassú és nehézkes. Hatalmas tömegüket megcáfolja fürgeségük. Egész életükben szülőföldjük hatalmas síkságain folytatott őrjáratok során, ahol gyakran szükség van nagy távolságok rövid idő alatti megtételére, a Barbár harcosok futási és haladási sebessége meglepő mértékben megnő.
Hatás: Növeli a séta és a futás sebességét. (passzív)
* Natural Resistance - Hogy életben maradhassanak az észak kegyetlen földjein, a Barbárok Népe kemény ellenállást fejlesztett ki a gyakori pusztító elemek ellen. A hőséget és a hideget gyakran kell elviselniük. Mivel az élelem ellátás szűkös, megtanultak olyan növényfajtákat elfogyasztani, amik más embert gyorsan megölnének Gyakorlatok segítségével egy harcos tovább növelheti ellenállását ezekkel a veszélyekkel szemben, nagyobb túlélési eséllyel utazhat így ismeretlen földeken és harcolhat idegen lények ellen.
Hatás: A rezisztenciánkat növeli. (passzív)
H a r c i K é p e s s é g e k
gy igazi Barbárhoz természetéhez illő "nyomd le jól" típusú, brutális nevű és hatású képességek illenek. Olyanok, mint a Bash (zúzz), a Stun (kábíts), a Crushing Blow (roncsoló csapás) vagy a Berserk (vérszomj). Már az első szinten rendelkezésünkre áll a Bash, aminek segítségével egy igen tetszetős ütés-dobás kombinációval fejezhetjük be a támadást és nagyobbat is sebzünk vele. A 6. szinten a Leap segítségével gyorsan odaugorhat az ellenséghez, megüthet kettőt (ugye milyen jó a Double Swing?) a többit pedig elkábíthatja a Stun-al.
A Frenzy egyfajta sebzésfelpumpáló, mert amíg nyomva tartod az egered gombját, addig töltődik, és ha elengeded odaüt egy jó nagyot. Ez elég pusztító lesz, ha a mesteri szintek ki vannak fejlesztve. Itt található még a Double Throw, ami az egyetlen távolsági támadás, úgyhogy nem árt a Throwing Mastery-hez pontokat adni, ha azt akarjuk, hogy hatékony legyen.
Ami itt található:
* Bash - A Barbárok roppant fizikai ereje széles körben ismert, így talán nem meglepetés, hogy ez az első képességek egyike, amit harcosként kifejleszthetnek. Megidézve híres, brutális erejük, egy Barbár bevihet egy erőteljes és fájdalmas ütést, ami leveri ellenfelét a lábáról, hátralökve azt.
Hatás: Nagyobb sebzés és támadás, valamint hátralöki az ellenfelet. (fogyasztja a mannát!)
* Leap - Hatalmas ereje miatt, egy képzett Barbár harcos nagy szökellésekre képes. Ezek az ugrások figyelemreméltóak, amik lehetővé teszik a Barbárnak, hogy szabadon ugráljon ellenségei veszélyes tömegében, leérkezésekor hátratántorítva azokat.
Hatás: Segítségével képes a Barbár ugrani. Leérkezése helyén az ellenfeleket hátralöki.
* Double Swing - Egy Barbár harcos megtanul mindkét kezében fegyverrel harcolni, és két fegyver nem jobb mint egy? Egy fiatal Barbár megtanulja mindkét kezét függetlenül használni, egyidejűleg különböző célpontokat támadni. Ahogy fejlődik e képessége, egyre jobban tudja irányítani támadásait és azok pontossága is nő.
Hatás: A Barbár egyszerre üthet mindkét fegyverével akár két különböző ellenfelet.
* Stun - Egy tapasztalt Barbár megtanulja ellenfelei legérzékenyebb területeit támadni. Elég erőt rakva egy ilyen jól helyezett csapásba, ellenfelét elkábítja, aki képtelen lesz elmenekülni vagy visszatámadni.
Hatás: A sikeres támadás pár pillanatra elkábítja az ellenfelet.
* Double Throw - Egy Barbárnak két kézzel harcolni aránylag egyszerű cselekedet. Nem ilyen egyszerű két fegyver egyidejű és pontos dobásának mesterévé válni. Sok ifjú Barbár buzgó e képesség megtanulásában, állításuk szerint azért, mert ez a szilárd alapja annak, hogy nagy harcosokká váljanak. Igazság szerint, ezt a képességet legalább olyan gyakran használják fogadókban, mint a harcban, elnyerve ezzel az ámuló részegek fizetését.
Hatás: Két fegyver egyszerre való eldobása.
* Leap Attack - Egy fiatal kincsvadász egyszer szerencséjét kereste egy rablótámadásban, ami a Mount Arreat-i Barbár aranykincsek megszerzésére irányult. Történeteket hallva a Barbárok közelharci tudásáról, felbérelt egy lándzsás zsoldosokból álló falanxot, úgy gondolva, hogy a hosszú lándzsák arra kényszerítik majd a Barbár harcosokat, hogy messzebbről harcoljanak. Hamar rádöbbent tévedésére, mikor egyetlen Barbár harcos elég volt egész csapata levágására. A bozótból rajtaütve a rablóbandán, a Barbár átugrott felettük, levágott egyet még a levegőből, majd felnyársalt még kettőt leérkezésekor. Mielőtt a tolvajjelölt levegőt vehetett volna, minden felbérelt lándzsása halott volt. Hosszú útja volt hazafele.
Hatás: Ugrás, majd leérkezés után támadás.
* Concentrate - Néha az ütések sorozata nem annyira hatékony, mint egyetlen koncentrált csapás. Egy ebben a képességben jártas Barbár megtanulja erejét egyetlen csapásban fókuszálni, ami átvágja ellensége védelmét és páncélját. Ez a technika ideiglenesen hatalmas védelmet ad a harcosnak.
Hatás: Egy megszakíthatatlan támadás indítása, növeli a védelmet is közben.
* Frenzy - Bár a Barbár képes kiszámított csapásokra és taktikus harci technikákra, a vad csata iránti szenvedélye az, ami megkülönbözteti őt a harcban. Mikor ezt a képességét használja a Barbár egyre több és több erőt visz minden sikeres ütésbe, ahogy meglovagolja dühét és vérszomját.
Hatás: Gyors ütéssorozat, minden egymást követő ütés egyre gyorsabb. Battle Cry-al kombinálva igazi darálógépet kapunk.
* Whirlwind - A Barbár népek közül a Villám Törzse volt az első, aki kihasználta az időjárás elemi erejét. Tornádók pusztították síkságukat, mikor eljött az aratás ideje. A törzs sámánjai a tornádókat békeidőben a gonosz jeleként értelmezték, háborús időkben egy dicső győzelem előjeleként. Megfigyelve a forgószél erejét, ezek a Barbárok megtanulták utánozni támadásaikban a ciklon örvénylését. Az idő múltával a törzsek elvegyültek, és ez képesség, a forgószél módszere, minden Barbár öröksége lett.
Hatás: A Barbár forgószélszerűen támad.
* Berserk - Egy finom határ van a szenvedély és a dühöngés között, amit a Barbárok jól ismernek. Egy Barbárnak meg kell tanulnia átlépni ezt a határvonalat, miközben elkülöníti egymástól a két érzelmet, de erőt nyerve mindkettőből. Az egyik a legerősebb képességek közül, amit egy Barbár megtanulhat, átlépni a vonalat a dühöngésbe, kiadva ezzel összes energiáját és levágva mindent tekintet nélkül a következményekre. Ha minden ellenséged levágtad, kitől kellene félned?
Hatás: Megemeli a sebzést, de csökkenti a védettséged.
|