saonline
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Linkek
 
Tetszik a honlap?
Véleményed
Tetszik a honlapom?

Igen
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Mi a kedvenc zenei styleod?
ZENE
Milyen zenét szeretsz legjobban?

Rock
Rap
Techno
Jazz
Blues
MIX
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Névnap
Ma 2025. Április 11. Péntek, Leó, Szaniszló napja van. Sok boldogságot kívánok!
 
Rammstein
 
System Of A Down
 
Rammstein-Amerika
 
Diablo-s karakterek
Diablo-s karakterek : Nekromanta

Nekromanta

  2006.05.01. 14:06

A nekró jellemzése

hogy várható, a mágia útját járók az elszigeteltek sorsával élnek. A mágia különböző formáinak használói közül talán egyik sem annyira félreértett, és becsmérelt, mint Rathma Papjai. Mint a legtöbb mágiahasználó rend, a Rathma kultuszának papjai is a távoli Keleti Dzsungelből származnak. Egy ebben a dzsungelben levő, hatalmas földalatti városban élnek. A pontos földrajzi helyük nagyrészt ismeretlen, ami megakadályozta, hogy hivatalos mágus klánná váljanak. De ugyanezen elszigeteltség tette lehetővé számukra, hogy a misztikus tudományokkal más mágusklánoktól eltérően foglalkozzanak. Rathma tanításain keresztül, valamint évekig tartó kutatásokkal és kísérleti tapasztalatokkal, ezek az emberek megértették, és tiszteletben tartották a halál és az élet finom egyensúlyát, valamint képessé váltak átvágni a kettőt elválasztó határvonalat. Bár a pokol szolgái már régóta alkalmazták ezt az erőt, a halandók között csak ezek a papok tudták szentségtelen életre kelteni és irányítani a halottakat. A tetteik miatt a külvilág Nekromatáknak hívta őket. Ők valóban megértették a mindenség egyensúlyát, és megértették, valamint elfogadták saját helyüket a Lét Nagy Ciklusában. Kultúrájuk fennmaradt a hatalmas mágusklánok árnyékában, és az általuk alkalmazott módszerek azon időkbe nyúlnak vissza, amikor még a mágiát nem foglalták szigorú diszciplínák közé. Bár művészetüket sötétnek tekintik, és a külvilág emberei elkerülik az e technikákban jártas papokat, az ő misztikus létüket sosem fertőzte meg az ősi Mágus Klánokat elborító korrupció. Ők a halált az élet természetes részének tekintik, és nem próbálják visszautasítani, amikor az eljön értük. Az ismeretlenről való tudásuk miatt félelem nélkül néznek szembe a halállal. Ezek az eszmék, valamint a Káosz és a Rend természetes egyensúlyának megértése, megmagyarázza, hogy miért nem estek áldozatul a gonosz hatásának. Ezen egyensúly fenntartása miatt a Necromaták kiléptek elszigeteltségükből, hogy elpusztítsák Diablót és hordáját. A Főgonoszok halandó síkon való puszta jelenléte megtörte, nemcsak a halandó létsík, hanem az Lét Nagy Ciklusának egyensúlyát is. Rathma követői keresik a módszert, hogy helyreállítsák az egyensúlyt. Ők neheztelnek minden erőre, ami a halandókat csak gyalogoknak tekinti egy kozmikus játszmában. Jelenleg látszólag a Rend erőihez csatlakoztak, de csak addig, amíg az egyensúly helyreáll. A Nekromanta, ahogy ezt neve is jelzi, a sötétség erőit saját oldalára állító varázsló, akinek mágiája főleg a halottak feltámasztására, vagy különböző lények megidézésére és irányítására szolgál. Bár céljaik megegyeznek a Fény Erőiével, ez utóbbiak közül sokaknak az a véleménye, hogy ezeket a módszereket semmilyen, még szent cél érdekében sem szabadna használni. Sokáig tanult sötét fénytől elzárt helyeken, ezért bőre hullaszerűen sápadt, alakja pedig szikár. Ugyan sokan elkerülik Őt különös külseje és módszerei miatt, senki nem vitatja erejét és tudását, mely mintha egyenesen az emberek rémálmaiból lépett volna elő. K ü l s ő s é g e k Nekromanta képviseli a sötét oldalt a választható karaktereknél. A gyenge fizikai erejéből és kézitusában való járatlanságából származó hátrányát, a természetfeletti erők megzabolázásával és saját oldalára állításával tökéletesen kompenzálja. Az Elbukottak bilincsbe verésével és mozgatásával, az Elkárhozottak megidézésével, a nagy távolságokról megvívott harcok mesterének nevezhetjük. Mivel testalkata nem teszi lehetővé a nehéz páncélok viselését, igen nagy szüksége van olyan varázslatokra, mint a Bone Armor, az Amplify Damage, a Weaken vagy a Poison Dagger, hogy a kezdeti időszakban átsegítsék őt egy esetleges közelharcon. Mint ahogy a Varázslónő, Ő sem kedveli, ha ellenfelei túlságosan közel kerülnek hozzá. Amennyiben adunk pontokat a Teeth és a valószínűleg népszerűvé váló Corpse Explosion (hullarobbanás) varázslatokhoz, ezzel lehetősége lesz az ellene érkező hordák számának csökkentésére, így a játék elején valószínűleg ennek a "képesség fának" a fejlesztése lesz a célszerű. Bár vannak különféle védekező és lövedék alapú varázslatai is, mégis minden valószínűség szerint az idézés és a holtak irányítása lesz mindenki kedvence. A Nekromantának egy véres hullákkal teli csatamező, a kiképzésre váró potenciális hadsereget jelenti. Bár nem mi kontrolláljuk igazából az irányításunk alá vont lényeket, azok mindig körülöttünk maradnak. A Summon Resistance a velünk lévő teremtmények ellenállását növeli a mérgezés (halottaknál?), a jég, a tűz és a villám alapú támadásokkal szemben. A Skeleton Mastery és a Golem Mastery egyfajta tuning alárendeltjeink számára. A Revive a követőid palettáját szélesítheti, mivel segítségével bármilyen szörny hulláját felélesztheted (egyszerre csak egyet). Ebből már látható, hogy a későbbiek folyamán a Nekromanta egész seregeket vezethet harcba. A Paladin - Nekromanta páros remek kombináció lehet, mivel az aurák még erősebbé és ellenállóbbá tehetik a megidézett, feltámasztott lények hordáit. Á t k o k z átkok tartósak és hasonlóan működnek, mint az aurák, tehát szintenként növekszik hatékonyságuk és időtartamuk. Ezek területre ható varázslatok, ezért érdemes nagyobb, felénk tartó csoportok útjába elhelyezni, még mielőtt szétszóródnak. Ez a "képzettség fa" elég összetett. A fa első harmadában képes megduplázni az ellenfél sebződését, csökkenteni az általuk okozott sebzést és a látótávolságukat ezzel megakadályozva azt, hogy nagy távolságról alkalmazzák lövedék alapú támadásaikat. Az átkok tökéletesen kiegészítik a megidézéseket, mivel segítségükkel a legyengült vagy más módon akadályozott ellenfelet segítőink könnyebben elpusztíthatják. Mivel az Amplify Damage (ez erősíti a támadást) és a Raise Skeleton (ezzel csontit támaszthatunk fel) ugyancsak egyes szintű varázslat, ezért a játék elején már egy igen hasznos és hatékony harcmodor áll rendelkezésünkre. Vannak még homályos pontok az átkokkal kapcsolatban, mint például az hogy hogyan lehet egy átkot megszüntetni. Az is valószínű, hogy a nagyobb szörnyek sokkal ellenállóbbak lesznek velük szemben, és egy magasabb szintű Nekromanta átkai sokkal hatékonyabbak lesznek. Ugyanez vonatkozik a többi játékosra is, mert úgy tűnik nincs lehetőség elkerülni egy átkot, ha ránk bocsátják (biztos lesz erre is rezisztencia, de jelenleg erről még nincsenek információink). Ami itt található: * Amplify Damage - Ez a meglepően hatásos átok gyorsan rothadásnak indít minden sebet. Átlagos ütések átvágják a húst, és súlyos sebeket okoznak, amik egyből begyulladnak, és gennyedzni kezdenek. Hatás: A sebzést növeli. * Dim Vision - Saját gonoszságának sötétjébe űzve az ellenséget, ez az átok a célpontot tökéletes csenddel és sötétséggel veszi körbe, megvakítva azt. Ez lehetővé tesz a Nekromanta számára, hogy csapatával elosonjon, vagy éppen közelférkőzzön egy hatásos támadás reményében a megátkozotthoz. Hatás: Csökkenti az ellenfelek látási körzetét. * Weaken - Ez a rontás képessé teszi a nekromatát az ellenség erejének elszívására. Az ellenfelek annyira meggyengülnek ettől, hogy csapásaik hatástalanná válnak. Hatás: Csökkenti az ellenfelek erejét. * Iron Maiden - Ez a varázslat azzal átkoz meg egy lényt, hogy minden fájdalmat, amit okoz, azt saját maga is elszenvedje. Minél magasabb szinten tudja ezt a varázslatot a Nekromanta, annál nagyobb lesz áldozata szenvedése, az okozott sebekért. Hatás: A közeli támadások "visszaverődve" sebzik az azt elindító ellenfelet is. * Terror - Ez hallucinációt okoz az áldozatnak, megidézve szeme elé a tudata legmélyebb félelmeit. Ezt a látványt igaznak hiszik, és fejvesztve menekülnek, amíg a hatása alatt állnak. Hatás: Megrémíti az ellenséget, menekülésre készteti őket. * Confuse - A nekromaták csapdába ejthetik a szellemi létsík elkeseredett és ártalmas lényeit, akiket a közelben levő ellenfelek elméjéhez láncolhatnak. Az áldozatot a halott érthetetlen kívánságai bombázzák, amiket nem tud kizárni gondolatai közül, és amik arra kényszerítik, hogy mindenkit támadjon válogatás nélkül. A szellemek különböző kívánságai hangzavart okoznak, megőrjítve ezzel az áldozatot. Hatás: Megzavarja ellenfeleidet, akik egymást támadják. * Life Trap - A képesség segítségével a Nekromanta szó szerint elszívja áldozatából az életet. A Nekromanta képes lesz megtalálni áldozata halandóságának és esszenciájának forrását, és rácsatlakoztatni sajátját. Így ha onnan elfolyik az életerő, akkor az a Nekromanta életforrásába kerül. Hatás: A megátkozott lény sebződése téged gyógyít. * Attract - Ez a rontás hallucinációt idéz az ellenségre, megállítva ezzel azok minden korábbi tevékenységét, és arra kényszerítve őket, hogy melletted harcoljanak. A korábbi szövetségesükkel harcolni természetellenes kegyetlenség, ami óriási morálromboló hatást fejt ki az ellenségre. Hatás: Az ellenfeled egy kiválasztott másikat támad hatására (nem működik főellenségeknél). * Decrepify - Ezen átok bepillantást ad az áldozatnak saját halandóságára, ami egy rövid időre megöregíti azt. Saját magát egy öreg testben elképzelve, a megátkozott úgy hiszi, hogy nem képes ifjú testet igénylő erőfeszítésekre. Hatás: Lassítja az ellenfeleid mozgását - "térdremegést" okoz - de lövéseiket nem. * Lower resist - Ez a varázslat egyszerűen fogékonnyá teszi az ellenséget az elemek és az elementális mágia vad hatására. A bőr ég mint a papír, fagy repeszti a csontot, és a villámot úgy vonzza az áldozat, mintha egy vasrúd lenne egy zivatarban. Hatás: Az elementális támadások nagyobbat sebeznek a megátkozotton. M é r e g é s C s o n t zek főleg támadó varázslatok, bár a Bone Armor, a Bone Wall és a Bone Prison bizonyos szintű védettséget biztosít számunkra. A Teeth és a többi csontvarázslat fizikai sérülést okoz. Mellettük van még három méreg alapú varázslat is, azonban hogy ezek milyen ellenfelekre lesznek hatással, csak akkor derül majd ki, ha megismerjük, hogy a szörnyek mivel szemben ellenállóak. Egy biztos, a többi karakteren működnek :). Hét különböző távolra ható varázslat van itt, melyek három szinten jönnek majd elő. Lövedék alapú, körkörösen táguló és a távolban robbanó mágikus támadásokat találunk majd, melyek mindegyike azt a célt szolgálja, hogy az ellenség ne jusson a közelünkbe. Egyetlen közelharcban alkalmazható varázslat van itt a Poison Dagger, de ennek hatékonysága nagyban függ majd az ellenfél méregellenállásától. Ha adsz pontokat a Bone Armor-hoz és néhány alacsonyabb szintű átokhoz, megnő az esélyed a kezdetekben előforduló közelharcok túlélésére. Három varázslat igazán érdekes lehet ebben a "képzettség fában". Kettő közülük távolra ható robbantás, ezek a Corpse Explosion és a Poison Explosion, valamint a "keresd és pusztítsd el" azaz a Bone Spirit. El kell majd döntened, hogy egy hulla felrobbantása vagy újraélesztése a hasznosabb számodra. Mivel a holttestek eltűnnek egy idő után, a "majd később visszajövök ide" gondolat nem nyert, még a terület elhagyása előtt kell döntened. Ami itt található: * Teeth - Rathma első ajándékainak egyike ez a képesség, aminek segítségével a Nekromanta megidézheti Den�Trag, avagy Trag�Oul Sárkány fogait. A nekromaták hite szerint a világ Trag�Oul hátán nyugszik, és a mindenség egyensúlyában ő a szilárd pont. Rathma kultuszában ő a legközelebbi dolog egy istenséghez, és ez a varázslat az a mód, ahogyan kiválasztottait védi. Hatás: Kis fogakat lősz ki, több ellenfelet is sebezve. * Bone Armor - Ez a varázslat egy halott harcosok csontjaiból készült vértet hoz létre. A páncél körbeveszi a nekromatát, és védi őt minden támadástól. Bár mágikus a páncél, mégis sebződik, és végül összetörik. Hatás: Egy sebzést elnyelő védőpajzsot hoz létre. * Poison Dagger - A Nekromanta gyógyszerészeti képessége a különböző mérgek és toxikus anyagok tudományán alapszik. Egy képzett Nekromanta nem csak azonosítani tudja azokat a mérgeket amikkel találkozik, hanem egy jó adag mintát is mindig magánál tart. Ritkán szégyelli használni ezeket. Ez a képesség a mérgek általános használati módja. A Nekromanta egyszerűen egy tőrre viszi fel a mérget, amit később áldozatába döf. Minél képzettebb ebben a képességben a Nekromanta, annál erősebb mérgezést tud okozni. Hatás: Egy tőrt (semmi más fegyvert) mérgező támadással ruház fel. * Corpse Explosion - Minden erőszakos halált halt lény holtteste tartalmazza az utolsó pillanatok gyötrelmét. Ezzel a varázslattal a Nekromanta összegyűjti és egy pusztító erővé fókuszálja ezeket az energiákat. Ez az erő azután magától, olyan erővel szabadul fel a hullákból, hogy egy óriási robbanást okoz. Hatás: Felrobbanthatsz egy hullát, ha ellenfelek vannak mellette, ezzel sebezve őket. * Bone Wall - Ezzel a varázslattal a Nekromanta az adott területen meghalt lények szellemeinek maradványait hívja össze. Összegyűjti maradványaikat és egy fosszilis csontokból álló sűrű falat emel maga köré. Ez a varázslat hatásos az ellenségek távoltartására, amíg a Nekromanta távolról támadhatja őket vagy elmenekülhet. Hatás: Csontfalat húzhatsz magad és ellenségeid közé, így nem tudnak közel kerülni. * Poison Explosion - Ez a varázslat hihetetlen mértékben meggyorsítja a holttestek rothadási folyamatát. Annyira gyorsan megy végbe a hullák rothadása, hogy az egyébként lassan lebomló mérgező anyagok egy robbanás formájában távoznak, mérgező felhőt hagyva maguk után. Hatás: Felrobbanthatsz egy hullát, ha ellenfelek vannak mellette, mérges gázokkal sebez. * Bone Spear - Úgy is ismert, hogy Trag�Oul foga. Ez a varázslat egy hosszú dárdát idéz a Nekromanta elé, ami a kiválasztott cél irányába repül, és átszúr minden útjába kerülő ellenfelet. Mivel ez a lövedék egyszerre mágikus és fizikai is, képes áthaladni egy célon és folytatni útját a következő felé, szétszakítva és felsebezve minden útjába kerülő lényt. Hatás: Több ellenfélen is áthatoló távolsági támadás egy csontdárdával. * Bone Prison - A Bone Wall-hoz hasonlóan, a Nekromanta ezzel a képességgel meg tud idézni egy gyűrű alakú csontfalat. Ez a börtön minden benne levő ellenséget csapdába ejt. Az áldozatok egészen addig a csontketrecben maradnak, amíg elég erőt nem tudnak összegyűjteni ahhoz, hogy megtörjék a csontfalat, vagy a Nekromanta el nem veszti az irányítást a maradványok szellemei felett. Hatás: Csontbörtönbe zárod ellenfeled de sebezni nem tudod, csak elmenekülni vagy felgyógyulni, amíg meg nem szűnik vagy a szörny ki nem tör belőle. * Poison Nova - Ez a varázslat megmérgezi az alkalmazó körül a levegőt, és az egy litánia segítségével minden irányba szétrepíti a mérget. Hosszú évekig tartó kutatás és felkészülés szükséges azon mérgek megtalálásához, ami mérgezi a gonosz szolgáit, de a saját társakra ártalmatlanok. Hatás: Méreggyűrű repül körkörös irányba, aminek a központja a Nekromanta. * Bone Spirit - Ez a varázslat egy kis időre megidéz egy bosszúszomjas szellemszolgát. Ez a csontvázkísértet megkeresi célját, és elragadja a célpont lelkének egy részét, mit magával vissza holtak létsíkjára. Ez nem egészen idéző varázslat, mivel a Nekromanta nem tudja irányítani a kísértetet, de meg tudja védeni saját és társai lelkét, és ez pont elég a varázslat hatékonyságához. Hatás: Egy lövedék, ami megkeresi a célt. M e g i d é z é s bben a "képzettség fában" lesz alkalmad a követőid előhívásához szükséges varázslatokat kifejleszteni. Ezek különféle Gólemek, Csontvázak és szerencsére nem is kell sokat várnod a lehetőségre. Már az első szinten képes leszel Csontvázat megidézni és az egyik fajta Gólem is előhozható a hatodik szint elérése után. A teremtményeid követni fognak, például az első fejezetben a vadonból a Monostorba, de ha átmész a második fejezetbe, eltűnnek. Úgy tűnik, hogy a felbérelhető karakterek követhetnek városkapukon, teleportokon, barlangbejáratokon, fel illetve levezető lépcsőkön de sajnos a megidézettek nem. Nincs időkorlátjuk, addig küzdenek, míg el nem pusztulnak. A csontváz megidézéséhez szükséged lesz egy hullára, ami szétrobban és kikel belőle a követőd. Itt a Revive (felélesztés) varázslat adja majd a legnagyobb lehetőségeket neked, de rengeteg játékóra lesz mögötted, mire 30. szinten lehetőséged lesz egy általad kiválasztott lényt életre kelteni. Négy fajta Gólemet lesz lehetőséged megidézni, de egyszerre csak egy lehet veled. Ha egy újabbat idézel meg, az első porrá omlik, és a második veszi át a helyét. A Nekromantának van még egy képessége, ami egyik "képzettség fán" sem szerepel, mivel ez alapvetően hozzá tartozik, mint egy rúgás vagy egy dobás. Ez a Dispel Minion, ami bármilyen általa megidézett lényt elpusztít egy lövedékkel, ami akkor hasznos, ha valamilyen cselekvés végrehajtásában akadályozza gazdáját. Kizárólag a Nekromanta által létrehozott lényekre hat, például az Amazon megidézte Valkyre-re nem. Ami itt található: * Skeleton Mastery - Ahogy a Nekromanta holtakról való tudása növekszik, képes lesz egyre erőteljesebb szellemek költöztetni az általa mozgatott csontvázakba. Aki jártas e képességben egyre erőteljesebb csontvázharcosokat és csontváz mágusokat tud létrehozni. Hatás: Az általad megidézett csontváz tulajdonságait növeli (passzív). * Raise Skeleton - A tanulmányai kezdetén a Nekromanta megtanulja irányítani az elhalt lények maradványait. A képesség hatására mozgó csontok rémálomszerű kuszasága emelkedik ki a friss holttestekből. Ezek egyrészt a Nekromanta akarata által egyrészt ősi harcosok szellemei által mozgatottak. A Nekromanta mindig tart maga körül a saját védelmére egy kis csoport csontvázharcost. Hatás: Csontváz megidézése (ahány pontot ide teszünk, annyi lehet egyszerre velünk). * Clay Golem - Míg a holttestek mozgatása eléggé egyszerű dolog egy Nekromanta számára, az élet szikráját ültetni egy holt anyagba egy egészen más dolog. Az Agyag gólem a legegyszerűbb az ilyen fajta komplex varázslási módszerek közül. Segítségével a puszta földből teremt egy szolgát a Nekromanta. Az intenzív szellemi erőfeszítés egyszerre csak 1db ilyen szolga megidézését teszi lehetővé. Hatás: Agyag gólem megidézése. * Golem Mastery - Ezt a képességet fejlesztve a Nekromanta több energiát tud egy általa kreált gólembe helyezni, és nagyobb hatékonysággal tudja azt irányítani. Hatás: Az általad megidézett gólem életerejét és sebességét növeli (passzív). Raise Skeletal Mage - A Nekromanta nem csak halott harcosok lelkeit tudja az általa életre keltett csontvázakba helyezni, hanem képes régen halott varázslók lelkeit is irányítása alá helyezni. Rathma papjai úgy hiszik, hogy ez a képességük bizonyítéka annak, hogy a mágia különböző ágai közül az általuk alkalmazott a legerősebb. Hatás: Csontváz mágus felélesztése (hatékonyabb a sima csontinál). * Blood Golem - A Nekromanta saját vérének egy kis mennyiségével képes életre kelteni egy se nem élő se nem halott szerves anyagból álló teremtményt. Ez a lény az általa levágott ellenségek véréből táplálkozik, ami visszatölti erejét. Mivel a Nekromanta saját véréből hozta létre, így megosztják egymással életüket. Ezért ha a gólem gyógyul, akkor a Nekromanta is gyógyul, viszont sajnos, ha a gólem sebződik, akkor a Nekromanta is életerőt veszít. Hatás: "Vérgólemet" idéz. Ez a gólem, ha sérül, a gazdájától elszív életerőt, tehát csak óvatosan. * Summon Resistance - A hatalmas hő, a fagyasztó hideg, és az intenzív elektromos támadások súlyosan rombolhatják a Nekromanta szolgáit. Ezt a képességet kifejlesztve a Nekromanta áthatja megidézett lényeit egy védő energiával, ami megerősíti ellenállásukat mind a mágikus mind a természetes elementális hatásokkal szemben. Hatás: Növeli megidézett követőink rezisztenciáját (passzív). * Iron Golem - Amíg sok mágus az életét teszi fel a puszta fém arannyá alakítása titkainak megfejtésére, addig a nekromaták valami egészen mássá alakítják a fémet. Bonyolult rituálékon keresztül és óriási mentális koncentrációval a Nekromanta megidézhet egy gólemet a puszta fémből. A kreálmány magába zárja az alapanyagának minden mágikus és fizikai tulajdonságát. Hatás: Valamilyen fém tárgyból teremthetjük meg ezt a lényt, aminek tulajdonságai megtalálhatóak lesznek benne (például ha tüzes sebzése van a fegyvernek, amiből idézzük, a gólemnek is az lesz). * Fire Golem - Általános hit, hogy az élet akkor keletkezett, amikor a tűz, a föld, a vas és a hús egyesült. A Nekromanta aki képzett ebben a témában képes egy élő lángból álló gólem megidézésére. A Nekromanta úgy hozza létre a gólemet, hogy a levegő alkotóelemeit hihetetlen mértékben felgyorsítja, amik azután felhevülnek és a gólem életre lobban. Hatás: Tűzgólem megidézése. * Revive - Rathma papjainak a legvégső célja az, hogy tökéletesen életrekeltsék és irányítsák a halott lényeket, fenntartva a test korábbi tulajdonságait, de szellemét nem. Így a Nekromanta rendelkezik a test irányításával. Mikorra a Nekromanta végre eléri ezt a képességet, valóban a Lét Nagy Ciklusának mesterévé válik. Hatás: Életre kelt egy ellenséges lényt, amit ezután a Nekromanta irányit.

 
A Pontos Idő
 
A Dátum
2025. Június
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Mini chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Miért jársz ide?
Honlap
Miért jársz ide?

Képek
Cikkek
Linkek
Sztori
Röhögni
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2006-03-11
 
Letöltések
 
Töröljem a honlapot?
Honlap
Töröljem a honlapot?

Igen (6 / 55%)
Ne (5 / 45%)

Szavazatok száma: 11

Létrehozás időpontja:
2006-08-10 22:26:17

Szavazás lezárva:
2006-11-01 20:12:43


Lezárt szavazások
 
Látogatók
látogató van fenn az oldalon
Online Casinos
 
Együttesek
Zenekarok
Melyik együttesről tegyek fel részletes infot?

Rammstein
System Of A Down
Iron Maiden
Metallica
Linkin Park
Tankcsapda
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Mi kell még?
Cuccokról
Mit rakjak a honlapra?

GTA-s letöltéseket
Képeket
Végigjátszásokat
Letöltéseket
Mindet
Egyiket se
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!